Friday, November 22, 2013

Presentation Skills

Ολοκληρωμένη, μοναδική προσέγγιση για παρουσιάσεις που… κερδίζουν
2ήμερο Σεμινάριο - Workshop


Ένα μοναδικό στο είδος του ιδιαίτερα δημοφιλές, βιωματικό Σεμινάριο / Workshop 360ο, που εστιάζει και στο τι λέει ένας παρουσιαστής, και στο πώς το λέει. Διδάσκει δηλαδή τους συμμετέχοντες όχι μόνο πώς να κερδίζουν την προσοχή του Ακροατηρίου, αλλά και πώς να διαμορφώνουν το λόγο και την παρουσίασή τους, προκειμένου να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του Ακροατηρίου και να  πετυχαίνουν συγκεκριμένους επικοινωνιακούς στόχους. 
Το Σεμινάριο αυτό διδάσκεται με ειδικές διαμορφώσεις για στελέχη του Marketing, της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, αλλά και επαγγελματίες τεχνικών, ή άλλων κλάδων.
 
Κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου, η Ε.Δ. θα μοιραστεί με τους συμμετέχοντες την πλούσια εμπειρία της στις απαιτητικές επαγγελματικές παρουσιάσεις, και θα εξατομικεύσει τις ρεαλιστικές, αλλά και πρωτότυπες και δημιουργικές ασκήσεις του, ανάλογα με το συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας και τις ιδιαίτερες ανάγκες όχι μόνο της ομάδας, αλλά και κάθε μέλους αυτής. Με τον τρόπο αυτό, κάθε συμμετέχων θα αποκομίσει το μεγαλύτερο δυνατό προσωπικό όφελος.

Συγκεκριμένοι Στόχοι του Σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες κάνουν ασκήσεις, οργανώνουν και διεξάγουν  παρουσιάσεις και διδάσκονται  τεχνικές που τους βοηθούν:
·   Να ορίζουν τον Κύριο Στόχο (*) της παρουσίασής τους και να  διατηρούν την εκφορά τους προσηλωμένη σε αυτόν με πνεύμα θετικό, χωρίς να πλατειάζουν.

· Να παρουσιάζουν με συντομία, σαφήνεια, ειρμό και όραμα, κρατώντας καθηλωμένο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου.

·   Να διαχειρίζονται το ενδεχόμενο άγχος τους.

·   Να δημιουργούν ένα ενδιαφέρον «Άνοιγμα» και «Call for Action».

·   Να δημιουργούν και να χειρίζονται λιγόλογα και ευδιάκριτα οπτικά βοηθήματα που να προσθέτουν αξία στην παρουσίασή τους.

·   Να βελτιώσουν τη στάση, τη φωνή, την εκφραστικότητά τους, καθώς και την οπτική επαφή με το ακροατήριο.

·   Να ανταποκρίνονται στη «γλώσσα του σώματος» του ακροατηρίου.

·   Να προβάλλουν το έργο και την εταιρεία τους.

·   Να χειρίζονται αντιρρήσεις και δύσκολες ερωτήσεις. Να απαντούν με διπλωματικότητα, πείθοντας για τις απόψεις τους.

Εκτός από τις «σημειώσεις» του Σεμιναρίου, σε κάθε συμμετέχοντα μπορεί να δοθεί ένα DVD με μαγνητοσκοπημένη παρουσίασή του. Επιπλέον, στο τέλος του Σεμιναρίου, κάθε συμμετέχων έχει μια αναλυτική, προσωπική συζήτηση με την εισηγήτρια, με στόχο την περαιτέρω άσκηση και βελτίωσή του.

* Γιατί είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ορίζεται από την αρχή ο Κύριος Στόχος μιας παρουσίασης;
Μια παρουσίαση δεν γίνεται για να «παρουσιάσει» κανείς κάποιες ενέργειες ή στοιχεία. Γίνεται για να τα προβάλλει, με τρόπο που να «κερδίσει» ένα ακροατήριο.
Αν ξεκαθαρίσει ο παρουσιαστής τι, στην ουσία, θέλει να πετύχει, είναι πολύ πιο εύκολο να εστιάσει σε αυτό, και να συνθέσει μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση χωρίς κουραστικές αναλύσεις και υπερφορτωμένα οπτικά βοηθήματα. Μια τέτοια παρουσίαση θα τον απαλλάξει από το βάρος βαρετών αναλύσεων, και θα του δώσει «φτερά» για να μιλήσει στο ακροατήριο με πάθος και πειθώ, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.


ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,45%

 

No comments:

Post a Comment